Gyakran ismételt kérdések

Alább azokat a gyakran előforduló kérdéseket és válaszokat találjátok,

melyek vásárlás folyamán szoktak felmerülni.

A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki.
Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pupika.hu email címen és megbeszéljük a további teendőket.

Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni.
Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.

Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pupika.hu email címen, természetesen tudjuk cserélni.

Lehetőség van házhozszállításra (GLS, MPL) vagy csomagautomatába (FoxPost, GLS, Packeta, MPL) történő kézbesítésre is.

Futárszolgálattól függ, de általában 2-5 munkanapon belül megérkezik a rendelt termék.
Ha elfelejtetted időben leadni a rendelésed és sürgős lenne, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pupika.hu email címen és mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél hamarabb kézhez kapd a csomagod!

A webshopon leadott megrendelést ki tudod egyenlíteni a vásárlás végén is bankkártyával, vagy Simple profilodban mentett kártyáddal. Lehetőséged van utánvéttel is fizetni, ebben az esetben utánvét kezelési költség kerül felszámolásra, de a futároknál bankkártyával is kiegyenlítheted az összeget.
Csomagautomaták esetében is van lehetőség utánvétes fizetésre szintén bankkártyával.