Gyakran ismételt kérdések
Alább azokat a gyakran előforduló kérdéseket és válaszokat találjátok,
melyek vásárlás folyamán szoktak felmerülni.
A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki.
Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pupika.hu email címen és megbeszéljük a további teendőket.
Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni.
Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.
Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pupika.hu email címen, természetesen tudjuk cserélni.
Lehetőség van házhozszállításra (GLS, MPL) vagy csomagautomatába (FoxPost, GLS, Packeta, MPL) történő kézbesítésre is.
Futárszolgálattól függ, de általában 2-5 munkanapon belül megérkezik a rendelt termék.
Ha elfelejtetted időben leadni a rendelésed és sürgős lenne, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pupika.hu email címen és mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél hamarabb kézhez kapd a csomagod!
A webshopon leadott megrendelést ki tudod egyenlíteni a vásárlás végén is bankkártyával, vagy Simple profilodban mentett kártyáddal. Lehetőséged van utánvéttel is fizetni, ebben az esetben utánvét kezelési költség kerül felszámolásra, de a futároknál bankkártyával is kiegyenlítheted az összeget.
Csomagautomaták esetében is van lehetőség utánvétes fizetésre szintén bankkártyával.














